2016. július 14., csütörtök

Nyitás


Sziasztok!
https://media.giphy.com/media/Fxt3GRVaOD2PS/giphy.gif
Most gondolhatjátok, hogy Jaj ne! Még egy beauty blogger, mi újat nyújthat? - Nos, talán újat nem, de itt segíthetek rátalálni az egyéniségetekre. Mostanában sokan küzdenek azzal, hogy nem tudnak egyediek lenni, és be kell olvadniuk a tömegbe. Ez nem jó. Nem a divatot kell követni, hanem önmagatokat, és persze ezt stílusosan.
Egy ideig én is küzdöttem ezzel. Úgy öltöztem, mint mostanság a lányok. All black, bőrdzseki, Adidas superstar meg stb. Mára már lecseréltem a feketét színesre (persze, azért ez nem azt jelenti, hogy nincs rajtam fekete, csak nem minden ruhadarab rajtam olyan) a sport cipőt meg magassarkúra, vagy épp laposra, ami elegánsabb. Most úgy öltözök, mint más nem körülöttem, és mégis sok mindenki azt mondja, milyen csinos vagyok. Ebben fogok nektek segíteni!
- Adele

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése